Monday, October 24, 2011

Melampau!

Assalamualaikum, Hello...

Ok laa straight to the point je aeh.. nampak title diatas? kalau nampak angguk cepat. ahaa..
untuk 'bekas' pakwe aku, weyh kau tak payah laa nak suruh awek baru kau tu text aku cakap itu ini blablabla.. tak payah nak gatal sangat maki hamun and jatuh kan maruah aku kt fb dia segale.. ehh kau tak ajar dia supaye nilai ape yang dia buat aeh.. nak cakap aku takde maruah! ehh please laa, sape yang serang sape, sape yang update status dulu. kalau betol laa awek kau tu ade maruah, suci sesangat sangatnye *tangan kat bahu mate keatas' tak jatuhkan maruah and aib orang dengan mudah laa weyh.. pastu pastu kat tempat public pulak tu. haiyoo.. macam perempuan yang takde maruah and tak suci je aku tengok. kesian betol. XD

Ehh encik anuar, dulu yeye kau cakap lepas putus still boleh berkawan. puihh laa.. mane pegi cakap kau tu. sudah hilang sebab dah ade pompan tu? ok finee, kalau ye pon tak suke aku text kau, cakap terus terang tak bole? hah? hilang pe jari, mulut kau tu nak cakap sendiri? kenape nak besarkan keadaan, nak suroh awek kesayangan kau tu text aku. jantan penakut pe kau. hoho baru aku tau kau macam ni and baru aku ingat dulu mase aku ngan kau pon, kau penah suroh aku text ex kau yang text kau. ehh babe, masalah sendiri, settle sendiri ar. tak payah babit orang lain. pentol laa kau.

Weyh Ayunie, kau cakap ape.. aku menggelitis, terhegeh hegeh dengan balak kau. ehh nak anuar tu amek laa amek.. aku tak kesah doe. tak mati kott aku. 3 bulan dah dia tak muncul dalam hidup aku. takde pon aku nak bunuh diri ke ape ke. biar menggelitis daripade menggedik macam kau. setakat anuar tu, aku bole dapat yang lebih baik dari dia. kau pon bukan betol sangat nak cakap pasal maruah.maruah kau tu terjage sangat ke. sekarang ni je hidup aku lagi bahagie tak payah pikir pasal anuar, tapi otak aku serabut pulak melayan kau Ayunie.nak serbu orang cakap macam macam, lagi murah maruah kau tau tak. keje nak cari gadoh. ehh dah laa, muak laa nak melayan kau. pegi sane ngan balak kau. aku tak ganggu balak kau. tak payah gelabah sangat. kau cakap aku mintak simpati macam mintak sedekah kat lorong, ohh no.. kau lebih sesuai kott aku rase. :)

Anuar, dulu aku respect kau, aku sayang kau. tapi lepas ape kau buat kat aku semua ni. perasaan yang ade kaitan ngan kau semua dah jadi benci yang teramat doe! sebagai membe, aku terserempak ngan kau tapi kau cakap tak pasan aku. then aku text kau. salah ke pe? tu pon nak ngadu kat awek kau aeh? alahaii kau ni, teruk betul laa.. seriously, dulu aku tak sanggop hilang kau, aku still berharap kau balik kat aku. tapi sebabkan bende yang kau perbesarkan ni. sumpah aku benci kau ngan awek kau. ! dah lah sakitkan hati aku tanpe sebab yang kukuh, aku nak kan penjelasan kau tak tau nak bagi. alasan kau putus kan aku, sebab aku tak nak buat relation ngan kau kat fb. choii, ape alasan kau bagi ni. agak bodoh disitu ye. 


Dah laa, malas aku nak amek port pasal life korang lagi. aku pon dah lebih bahagie ngan Mr. Right aku. untuk Ayunie. hidup kau, kau punye pasal. hidup aku, aku punye pasal. tak payah nak sebut pasal MARUAH kalau kau sendiri tak reti jage maruah kau tu. tak payah melewehh kat fb kau, kau tegor aku, aku watlekk je takde pon nak cite pasal kau kat fb, ape barang babe. kau je tak bole ditegur mesti melenting, tu yang jadi melarat. haihh.. ok laa, korang faham ape aku cakap. ok good pandai anak orang orang ni!! *orang orang? yang kat sawah padi tu aeh? ahaa.. ok stopi it.

Anuar, gambar ni semua yang aku still simpan. lepas ni aku akan terus buang. tak de kenangan yang still terpahat. kau bukan sape sape aku lagi. dan aku tak penah kenal orang macam kau. !

dulu sayang sekarang benci sangat !!
kau yang dah sakitkan hati aku!!
mase raye hari tu, yang kau nak sangat jumpe. !
gambar terakhir kau send kat aku, kononye
nak tunjuk kat aku yang kau pakai baju yang
aku kasi mase burfday kau  -.-
better kau buang je dua helai baju yang aku kasi tu.
nanti awek kau marah plak. :3
Ok done, ni laa gambar yang aku still simpsn, lepas ni dengan serta mertanye, aku delete. ! being human, no need too proud of what you have. maybe not last very long, so dont want to show off  laa. seriously i said, not interested . i repeat once again, no need too very proud ok. are you get it?. chill laa.. Assalamualaikum :)

Awak dah habis bace? Like laa, tak pon kasi cium laa kite sikit, hee. :) Ehh awak jap jangan laa close dulu, tinggalkan laa reaction awak kat bawah ni tau. Sayang awak sangat sangat! Terima kasih ^^

No comments:

Post a Comment