Sunday, January 22, 2012

Ape dah jadi ??

Assalamualaikum .

Lahaii sudah berhabuk, bersarang, bersawang, berdebu dah blog nihh same macam facebook. tapi lagi teruk blog kesayangan nihh. hee..

Ok laa malas nak berceloteh panjang-II takde mood. datang bulankah? ahaa.. takde laa. hmm broadband angah tak bayar lagi so tak bole nak berblogging , berfacebook lame-II huhu.. sedih nihh. angah cepat laa bayar. hee :D

Disebabkan aku dah lame tak online laa macam-II jadi. sangat sedih. firsly, aku tak tau same ade betul or tak pasal apis tu. ok hopefully tak, tapi nampak memang sangat real. first time bace and tengok semua, air mate nak jatuh then jantung aku berdegup sangat laju. dalam fikiran aku macam-II persoalan. ehh betul ke? dia tak sayang aku lagi ke? dia dah boring ke? ape aku buat kat dia? hmm..

Aku try laa tanye member aku, betul ke semua tu? bole percaye ke? member aku pon cakap laa 'macam betul doe'. adoii please jangan cakap lagi. aku dah tak nak tau. then petang tu aku text dia minta kepastian tapi dia menafikannya. and lastly pergaduhan laa yang timbul. ok sampai sekarang still tak ok, text tak. call lagi laa kan.

Aku pon tak tau ape nak buat, yang aku harap dapat berbaik semula macam dulu laa kan. mesti fikir positif maa. like seriously, aku takut sangat nak taip message then send kat dia. nanti dia marah aku lagi then aku nangis lagi. ehh malu laa farhana ;P

Ok aku just cakap kat sini je laa ye. i minta maaf sebab buat you marah-II, fikir bukan-II an. ye memang salah i. semuanya salah i, berpunca dari i. i admit it. i'm so sorry for all the mistake that i make in this relation. dari dulu kan i dah cakap, i nihh budak-II lagi. tak sesuai dengan you. keserasian you hanya dengan perempuan yang sebaya dengan you. maybe dorang lebih 'memahami' you. i nihh ape laa sangat. budak sekolah pulak tu. pemikiran tak setaraf dengan you. perasaan you, ape yang you rase semua i tak boleh rase, tak dapat detect.

Sebab tu you cakap i takde time you perlukan seseorang. time you sakit, sedih, sendiri, down kan? i pon bodoh!! time you call i banyak diam tak banyak cakap macam you an. tak penah buat super saver, macam couple lain or macam ex you dulu buat kat you. senang cite i tak perfect macam ex-II you dulu. memang semua manusia tak perfect. tapi i tak seperfect yang you inginkan.

Dah laa, malas nak cakap lagi. lastly, i'm so sorry for everything and i don't know went this will be end.:(

One morething, manusia jahanam mane yang nak hack gua punya facebook haa!! hoho dah cukup bagus ehh. nak deactive tapi yang bole active kan balik. adoii kan senang kalau kau delete teros tak menyusahkan aku nak setting balik kan. ape yang kau sakitkan hati sangat haa? kau buat macam tu, puas ke? nak fb aku sangat kan, amek laa weyh. aku tau kau tak reti nak buat acc sendiri. nahh aku dah bagi kat kau free-II je nihh. ok next time buat lagi ye. goodgirl/boy, anak sape laa nihh genius sangat. gua tabik same lu doe!

Kau nak musnahkan hidup aku aeh? better watch out. ade cermin kat umah tak? ok balik umah cermin diri kau dulu, baru laa kau nak kacau life aku. aku pon tak penah kacau life kau, sape kau pon aku tak kenal. meyh tampilkan diri anda depan saye hee :D awak nihh buat kite rase macam angkuh pulak #tangan kat bahu, mate kat atas# dah laa malas nak layan. babai. Assalamualaikum.
Awak dah habis bace? Like laa, tak pon kasi cium laa kite sikit, hee. :) Ehh awak jap jangan laa close dulu, tinggalkan laa reaction awak kat bawah ni tau. Sayang awak sangat sangat! Terima kasih ^^

No comments:

Post a Comment