Friday, November 25, 2011

First Month?


Assalamualaikum..

Dah bape hari aeh tak update blog? #angkat tangan hitung guna jari.. ahaa ok fine aku dah giloss.. so, do i care. bhahaha.. gila pon gila laa janji rock. muehehe #trend budak budak sekarang ketawe. ok, ade orang rindu farhana tak? #ahaa.. ayat saje tiru macam budak hampehh tu -.- lahaii kenape aku kuat mengeDOG ye sekarang. sudah jangkit sape sape kah? ahaa..

Kenape kite macam happy? macam? memang pon laa >.< ahaa.. ok kite happy sebab relation kite dah menjangkau usia sebulan pade 24hb November lepas. ok Alhamdulillah, even still mude lagi relation tu ianya berjalan dengan lancar tanpe sebarang ganggu dari manusia yang tidak diingini dan pergaduhan yang tidak diingini jugekk. #ayat cannot go >.<

Thanks to Allah cause give me someone that sincerely and serious want build a relationship with me. maybe fate is in my favor cause give me someone a very good man, caring, understanding and most important, his honestly and loyalty is what i want. 

Haa.. ni baru sebulan kan. so mesti korang ade cakap "alaa baru sebulan je kott dah bangge" "eleyh baru baru lagi memang ar" "cinte tengah bunge bunge cube tengok lagi dua tige bulan" haa mesti ade orang cakap macam ni. mane laa tau kan.. hmm memang betul kite orang baru lagi. masih dalam peringkat awal. tapi care dia sumpah, buat aku selesa dengan dia. selame aku berkawan dengan dia tak penah pon bergaduh or terase hati dengan dia sebabnye kite orang tau jage hati masing masing.

Macam aku penah cakap kat myspace aku dulu. "i was born on this world to be loved by someone who are really can taking a good care of me" so now aku dah jumpe siape yang bole absolutely ambik perhatian untuk diri aku ni.. thanks to him. seriously, aku tak penah dapat laki yang betul betul macam dia. dia tak kesah pon ape yang aku buat. tapi bukan bermakne aku bole melampau kat belakang dia. aku tau batas pergaulan aku. 

Sebelum ni yang aku dapat semuanye gamekan aku, ape seyh.. sampai kan hati dorang. ahaa.. but never mind laa past is past right? dont look back, must look forward. sebelum ni pon aku dapat yang tak penah memahami situasi and keadaan aku. panas baran tapi aku still tahan dengan perangai dia. bulan pertame je dah banyak kali gaduh kott. ape aku buat sume tak kena. so good bai laa kan. dia pon dah game aku. pergi jahanam laa dia. haa hamek kau. lain kali perangai jangan nak macam bluwekkk :P sangat. tengok macam boyfriend kite sekarang ni. cool je kan awak. :)

ok ni print screen ape yang aku wish kat dia and ape yang dia reply.ok sangat membanggekan ayat dia tu :)

kalau tak faham, search kat google translate.. ngengehngeh :D

Walah, ewah, ecehh.. manis sungguh kate kate awak tu, jangan hanye percakapan saje ok sayang. saye nak ape yang awak cakap tu betul and awak benar benar maksudkan. ye, saya akan sentiase ade bersame awak even dalam ape jua keadaan awak. saye akan selalu bagi awak semangat if awak tengah down. dont worry ok, saye sentiase ade kat sisi awak tu. :)

Awak punye cakapkan macam kisah nabi Adam dan Hawa dimana Hawa telah dicipta dari tulang rusuk kiri nabi Adam kan? ok terselit sikit tentang sirah ni. hee.. :)

Ok tu je nak share, doakan laa yang terbaik untuk kite ok awak awak sekalian yang bace post ni.. awak doakan kite, kite doakan kesejahteraan hidup awak jugak. alright? chill ok? hope this relationship everlasting. Amin... see you again xoxo babai. Assalamualaikum...

Awak dah habis bace? Like laa, tak pon kasi cium laa kite sikit, hee. :) Ehh awak jap jangan laa close dulu, tinggalkan laa reaction awak kat bawah ni tau. Sayang awak sangat sangat! Terima kasih ^^

No comments:

Post a Comment