Saturday, July 28, 2012

In a relationship ?


Assalamualaikum ..

Ehemm ehemm dah lama kayy saya tak update blog , rindu woahh :o
penyakit malas semakin menular dalam diriku ini , hee .. bukan hanya untuk mengupdate blog tapi dalam pelajaran juga . lahaii SPM sudah memanggil Farhana -,-'

Ok laa penat nak berceloteh memanjang malam malam buta nihh , nak bagitahu yang saya dah ada boyprengg , yeahhhh happy gila kayy !!! nama dia kan hmm Muhammad Azrul bin Abdullah :)

Selama seminggu dengan dia bahagia nya , yelaa baru lagi kan esok lusa tak tau apa jadi . hopefully kekal lama lama kayy . dia sweet gila . fuhh melting , dia je yang ada dalam kepala saya nihh . sweet tak , hee perasan kay perasan -,-

Haa bie , I love you kayy . awak selalu happy kan saya . maaf kalau saya sakit kan hati awak selama kita couple nihh . awak sweet bagi saya . saya tak boleh takde awak sekarang . setiap saat saya mesti rindukan awak bie . saya harap saya akan jadi yang terbaik untuk awak dan saya berharap juga saya layak untuk awak . saya suka bergurau dengan awak .

Tapi , maaf kalau gurauan saya buat awak sakit hati , thanks for the first date semalam . kalau boleh saya nak hari hari macam semalam . saya dah buat kawan kawan saya jealous dengan telatah kita , hee :D bie jangan tinggal kan saya kayy ?

You are my superman that i ever had . first time i know you , i caught myself smiling for no reason , then i realized that i was thinking of you :) wahh bangga je awak kalau baca nih . ahaa .. i adore you sayang , no one else will have you only me , hee :D

saya suke awak, awak comel , you are completely insane . that's why i love about you though . funny comment's, ahaa .. you are one of my sweetheart . i will love you insyaAllah until my last breath  ♥ . you are so damn special for me . you are one in a million,  you are the best i ever had :)

 saya tak kan tinggalkan awak. awak pon samekan? whee ^^ melewehh je aku ni , ahaa wink wink :) absolutely love you . kay laa awak , babai . coppp !! sebelum tu belum terlambat lagi aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua yang kenal aku laa , ponteng sehari je tak dapat duit raya aeh , ahaa :D Assalamualaikum .

Awak dah habis bace? Like laa, tak pon kasi cium laa kite sikit, hee. :) Ehh awak jap jangan laa close dulu, tinggalkan laa reaction awak kat bawah ni tau. Sayang awak sangat sangat! Terima kasih ^^

No comments:

Post a Comment