Thursday, October 18, 2012

SPM ! Just a round the corner XP


Selamat petang , dah lama nya tak update blog . Sangat rindu :')
selama tak update bermacam dugaan dan cerita yang aku tempuh , tapi tak larat nak ceritakan satu persatu . Maaf kan khilaf aku .

Tiada lagi air mata untuk saat ini . Aku dah penat nak menangis untuk hidup aku . Aku dah penat nak melayan perasaan ini . Yang aku tahu hanya lah belajar dan terus berusaha . Aku hanya mahu kan yang terbaik untuk diri aku . Ibu dan ayah aku yang utama saat ini . Aku perlu bangga kan mereka .

Cerita percintaan dan kesedihan aku tolak ke tepi . Aku malas nak fikirkan kerana ia nya hanya menyakit kan dan menjahanam kan minda aku .Ohh hati , maaf kan aku kerana meminggirkan mu :')

Ya Allah , tinggal lagi beberapa hari sahaja penentuan dalam hidup aku akan tiba . Peperiksaan SPM menghantui aku . Macam mana dengan persediaan ku ? boleh ke aku menjawabnya ? apa keputusan aku nanti ? Ya Allah kau permudah kan segala urusan aku nanti . Aku mohon kepadamu , buka kan lah mindaku dan keluarkan segala yang aku telah pelajari T_T

Sampai sini saja dahulu , insyaAllah ada masa aku update lagi untuk yang seterusnya . Got to go , rush for back home . I will miss you a lot blog .Doa kan yang terbaik untuk aku . Salam sayang . Assalamualaikum :)




Awak dah habis bace? Like laa, tak pon kasi cium laa kite sikit, hee. :) Ehh awak jap jangan laa close dulu, tinggalkan laa reaction awak kat bawah ni tau. Sayang awak sangat sangat! Terima kasih ^^

1 comment:

Yiyot said...

Blog awak comel~ Kita suka :*

Post a Comment